Hvor lovende er Parship.dk? Hvor mange medlemmer er dagligt online? Hvordan ligger prisniveauet?
alle facta om Parship.dkInterview med PARSHIP
Interview med:
Arne Kahlke
Direktør for Direktør hos PARSHIP.dk
fra 25.09.2013
» ...fullføre Parship.dk anmeldelse
» Alle interviews med danske datingsider
Interview med PARSHIP:
Den 14. februar 2013 fejrer Parship fødselsdag! Nøjagtigt for 12 år siden på Valentinsdag startede online partneragenturet med at hjælpe singler søge efter et nyt lykkeligt forhold.
Ordet ”PARSHIP” eksisterer ikke i virkeligheden. Hvor stammer det egentligt fra?
Navnet er opfundet af et bureau, vi havde hyret til opgaven. Det har vist sig som et godt symbol på de ydelser, vi tilbyder – også i internationale sammenhænge.
Parship har eksisteret i Danmark siden 2003. Har online dating ændret sig i denne periode? Hvordan reagerer I på det?
Mange singler i dag har samlet deres erfaringer på nettet. De kan bedre sammenligne de forskelige tilbud og udvælge sig den partner, der passer bedst til dem. Markedet er blevet mere transparent. Dette fører til større krav.
For ti år siden var det ikke på den måde. I 2003 var vi en af de første partnerformidlinger på det danske marked. På grundlag af vores mange medlemmer og langvarige erfaringer kunne vi indsamle en omfattende knowhow om singlernes ønsker, hvilket vi anvender til gavn for vores medlemmer. På denne måde har vi til stadighed videreudviklet vores tilbud. Vi har for eksempel lavet en omfattende gennemgang af vores testprocedurer og tilpasset dem til den nuværende situation i samfundet.
Men én ting ændrer vi ikke: V har altid været tro mod vores kvalitetskrav til en seriøs online partnersøgning.
Jeres virksomheds hovedsæde ligger i Tyskland. Hvordan kan I have styr på, hvad de danske singler ønsker?
Jeg mener ikke, man behøver bo i Danmark for at vide, hvad danskerne forventer af parship.dk. Der findes selvfølgelig forskelle mellem landene, som jeg dog hverken må eller kan gøre nøjagtigt rede for her. I kan dog være helt sikre på, at vi konstant vil være til stede i en eller anden form også i Danmark, og vi ved, hvordan vi her kan tilbyde den bedst mulige service.
Et helt generelt spørgsmål: Online dating bliver en større og større selvfølgelighed for et stadigt bredere singlepublikum. Eksempelvist for seniorer er det blevet den mest foretrukne måde at søge efter en partner. Trods dette hvad mener du så, at den største svaghed for partnersøgning via nettet er?
Online partnersøgning er desværre stadig ikke en selvfølgelighed for alle befolkningsgrupper. Mange singler betragter de forskellige tilbud med skepsis. På den måde står de faktisk selv i vejen for deres personlige lykke. Her gemmer der sig et enormt vækstpotentiale for vores branche. Det er vores store udfordring, at vi skal overbevise alle singler, der går rundt med et ønske om at få et forhold, til at søge på nettet.
På PARSHIP lærer singler via deres personlighedsprofil også meget nyt om dem selv, og de bliver på den måde mere åbne og får mere succes med deres partnersøgning – hvad enten den foregår på PARSHIP eller ”udenfor” i det virkelige liv. En partnerformidling som PARSHIP er som en god ven, som hjælper singler med at finde den eller de rigtige – med ærlige og individuelle tips til, hvordan man griber sagen an. Dermed bliver det muligt at få kontakt til et stort udvalg af passende potentielle partnere. Det vil vi gerne overbevise alle singler om!
Fortæl os så til sidst:
Hvor tror du, udviklingen har ført online partnersøgningen hen om 10 år? Vil det udbud af singlebørser, som vi har i dag, stadig eksistere?
Efter 12 år med succes skuer vi fortrøstningsfuldt ind i fremtiden. Som den oprindelige og ”moderen” for online partnerformidlingen ser vi os stadig i en førerposition på det tysktalende marked. Mange konkurrenter har i de seneste år forsøgt at gøre det samme – det er kun lykkedes for få, og slet ikke i samme grad som os. PARSHIP har i modsætning til markedet vokset i flere måneder (kan ses på Google Trends), og vi bliver ved at vokse massivt.
Også i fremtiden vil vi for det meste investere i målgruppeorienterede foranstaltninger, således at vi kan tilbyde vores medlemmer den største databank og dermed også de bedste chancer for kontakt. I de kommende år vil vi som aldrig før se en klar konsolideringstendens, og vi er overbevist om, at PARSHIP helt klart vil indtage en førende placering blandt de få aktører, der stadig er på markedet.
Hr. Kahlke, hjerteligt tillykke med PARSHIP’s 12 års fødselsdag, og tak for en dejlig og interessant snak. Vi ønsker det allerbedste for jeres PARSHIP i såvel den nærmeste som også længere ud i fremtiden!
Yderligere interviews ud over det med "Parship.dk":
Interview med Partnermedniveau
Direktør for Direktør hos Partnermedniveau.dk
Interview med Partnermedniveau »