Single.dk kontakt: Hvordan fungerer det?
Single.dk
Vores mening
Single.dk er en af de største datingsider i Danmark med 40.000 aktive singler hver dag. Disse singler bliver vejledt af kundeservice på Single.dk hele døgnet.
Single.dk Kontakt: Kundevejledning via kontaktformular
Hvis du har spørgsmål til din profil, dit medlemskab, din mobile app osv., kan du kontakte udbyderen via en kontaktformular på hjemmesiden. Det er hurtigt og nemt: Du skriver dit navn, din e-mailadresse og årsagen til din kontakt til Single.dk. I det nederste felt på kontaktformularen kan du give en mere nøjagtig beskrivelse af dit problem. Du bliver kontaktet personligt pr. e-mail af en medarbejder fra Single.dk inden for 24 timer.
Single.dk Kontakt: ”Hjælp og support”
Inden du tager kontakt til Single.dk, anbefaler vi dig at læse ”Hjælp og support” på Single.dk. Her finder du mange nyttige svar på forskellige spørgsmål som f.eks.: Hvordan lægger jeg et foto ind på min profil? Hvordan opsiger jeg mit guldmedlemskab? Har I en iPhone app? Hvad er forskellen på at slette og deaktivere min profil? Og mange andre …
Ca. 80 % af dine spørgsmål kan med sikkerhed besvares via ”Hjælp og support”.
Læs her vores analyse og test af Single.dk